Logo

Hledat...

Přihlásit se
Košík
0

Doručení a doprava

Po vyexpedování vaší zásilky vám přijde potvrzovací email, kde najdete odkaz s trasovacím číslem na sledování zásilky. Raději se podívejte i do SPAMu.

Pokud Vám dorazil e-mail se sledovacím číslem, podívejte se na sledování. Pokud Vám e-mail nedorazil, co nejdříve nám prosím napište na podporu.

Objednávky přijaté v pracovní den do 11:00 zpravidla odesíláme tentýž den.

Samozřejmě, je jen na Vás, jakou adresu uvedete u odeslání. Jen nám nezapomeňte uvést všechny důležité informace, které by mohl kurýr při doruění potřebovat.

Samozřejmě. Pokud je doručení na výdejnu dostupné, stačí, když si vyberete příslušný typ dopravy a vyberete si výdejnu.

V takovém případě zásilku od přepravce vůbec nepřebírejte a balík raději odmítněte. Informujte nás o této situaci a vynasnažíme se co nejrychleji zaslat nové zboží nebo vám vrátit uhrazenou částku. Když se rozhodnete balík převzít, pamatujte, že s kurýrem musíte sepsat protokol o škodě. Jinak by na pozdější reklamaci nebyl brán zřetel přepravcem a škoda by se vám i nám nesnadno prokazovala.

Samozřejmě, napište nám to do poznámky nebo co nejdříve na podporu a odešleme zásilku jakmile se Vám to bude hodit.

Samozřejmě. Nahoře na stránce uvidíte informace o hodnotě objednávky, od které je doprava zdarma.